میخواهم با کسی بروم، که دوستش دارم.
نمیخوام بهایِ همراهی را با حساب و کتاب بسنجم،
یا در اندیشهیِ خوب و بَدش باشم،
نمیخوام بدانم، دوستم میدارد یا نمیدارد.
میخواهم بروم، با کسی که
دوستش میدارم...!
"برتولت برشت"
ما را در سایت دختر ماه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15