http://dokhtar-e-mah.blogfa.com/post-111.aspx
این یکی از پست های قدیمیه همین وبلاگه!
امروز به طور اتفاقی خوندمش..
و واقعا! حس بدی برام بوجود آورد!
حس بد به خاطر این همه سقوط
سقوطی واقعا زیاد و وصف نشدنی که توی این مدت دچارش شدم!!
حس بدی دارم به خاطر اینکه به جای رشد، پس رفت خیلی زیادی داشتم! خیلی زیاد!
پسرفتی که شاید به سختی بشه جبرانش کرد!
ما را در سایت دختر ماه دنبال میکنید
برچسب: نگاهی به گذشته,نگاهی به فیلم گذشته,نگاهی به فیلم گذشته اصغر فرهادی,دانلود اهنگ نگاهی به گذشته, نویسنده: بازدید: 6