دختر ماه

متن مرتبط با «نگاهی به گذشته» در سایت دختر ماه نوشته شده است

نگاهی به گذشته!

  • نیلوبلاگ

    http://dokhtar-e-mah.blogfa.com/post-111.aspxاین یکی از پست های قدیمیه همین وبلاگه!امروز به طور اتفاقی خوندمش..و واقعا! حس بدی برام بوجود آورد!حس بد به خاطر این همه سقوطسقوطی واقعا زیاد و وصف نشدنی که توی این مدت دچارش شدم!!حس بدی دارم به xa0خاطر اینکه xa0به جای رشد، پس رفت خیلی زیادی داشتم! خیلی زیاد!پسرفتی که شاید به سختی بشه جبرانش کرد! ...

    ادامه مطلب