Finish That's enough for me Please...
اینهمه اندوه بی دلیل برای چیست؟ هیچ چیزی همیشگی نیست، فردا که بیاید، امروز فراموش شده است. xa0 پ.ن: امیدوارم که همینطور باشه.xa0...